Den här helgen har varit en riktigt mathelg. På dagen igår kom mamma, pappa, Robinoch Niclas hit för att fira Robins 20-årsdag. Så på kvällen var vi och käkade på en riktigt orginel restaurang med amerikanskt Texas-tema. Det var "cowboys", jordnötter och skal överallt och massa saker i taket. Sen skälvklart mat. För mycket dessutom. Jag orkar inte ens se dessa bilder, så mycket var det. En superöverrasking för Robin, mig och Niclas var också att mammas kompis Carina var på rastaurangen när vi kom dit . Så det blev en mycket trevlig överraskning!
 
Sen var inte klockan så mycket men Niclas och jag gick hem till mig och höll på att somna redan vid 8 - sä trötta var vi efter all mat. Men vi orkade upp imorse för att ta en morgonpromenad i solen  till de andras hotel för äta hotelfrukost. Efter det åkte Niclas hem och vi andra åkte och handlade lite (mest storhandling av mat till mig).
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0