Idag har vi haft presetationer utav det senaste projektet. Första kursen är slut på fredag så vi börjar runda av den nu. Det fattas bara en examinationsuppgift (+ lite småsaker som jag ska göra klart/skicka in). Hur som helst så gick presenationen bra. Jag var så nervös och spänd inför den i helgen så det var en lättnad när det var redovisat idag. Bra feedback fick vi också då en lärare (som vi inte haft än) och forskare i design tyckte att vi skulle försöka sälja in våran idé till ett företag.
 
Sen var det ju ett så himla härligt höstväder idag så jag tog med Niclas ut på en promenad. Han har ju inte sett omgivningarna där jag bor än, till fots. Sen efter det skypade jag med Alexandra och Ann-Kristin. Som jag saknar dem!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0