Jag tror att jag håller på att bli förkyld för inatt vaknade jag med halsont som sen har hållt i sig hela dagen. Dessutom känner jag mig frusen men det kan bero på att jag har suttit stilla idag. Jag har inte varit hungri så jag har bara ätit nudlar, soppa och druckit te. Jag var nog hängrig redan igårkväll för jag hade ingen apptit, var trött och hade ont i huvudet.
 
Men jag har ändå varit i skolan och jobbat idag då vi hade eget arbete. Så jag var där redan kl 9 till 6 (med undantag för nästan en timmes lunch. Jag varvade mellan två arbeten och kände inte direk att jag kom så långt men det var bättre än att jag kurade ner mig hela dagen hemma - som jag tänkte göra nu. Det får bli en till kopp te.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0