Söndag, och vädret har växlat hela dagen. På morgonen när det var mulet och blåsigt sov jag länge och åt sedan en brunch på äggröra (har massa ägg som går ut idag) med avokado, champinjoner och tomater. Sen gick jag och Alice och jobbade på det sista på grupparbetet (mitt i allt det svängde pappa förbi med lite tillbehör till cykeln) och sen tog jag en powerwalk i strålande solsken.
 
Efter det gick jag till Alice och åt min middag (som bestod av sallad på Keso, tomat, champinjon, sallad - nästan samma som brunchen) och då var det plötsligt helt kolsvart på himmelen och regnet öste ner. Så nu tänkte jag ha söndagsmys med lite bloggning och netflix.
 
Trots att jag inte har någon TV och har dålig koll på nyheterna har jag såklart inte glömt att det är 15 år sedan World Trade Center. Jag var bara 7 år den dagen men jag minns det ändå.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0