Vilken middag jag har ätit ikväll! Tapas för första gången och det gjorde verkligen ett bra intryck på mig! Supermätt blev jag också på bara tre smårätter (jag hade tänkt beställa 4/5). Jag valde vitlöksbröd, sötpotatispommes och quesedillas. Allt var lika gott.
 
Jag var där med några nya bekantskaper från skolan för att en fyllde år. Så de andra tog marängsviss till efterrätt men jag orkade inte - hur gott det än såg ut med skummbananer !
 
Annars hälsade jag på mormor med mamma på eftermiddagen idag . Jag försökte skissa, bl.a henne men det gick sådär. På tåget hem sen pluggade jag men nästan framme försvann strömmen så vi blev stående i 10 min. Tur för jag trodde att det skulle bli längre.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0