Idag och min gruppkamrat Mårten haft "rep" handledning inför presentationen av vårt grupparbete på måndag. Det gick bra och nu är det den sista slutspurten som gäller. Dock kom vi inte längre efter kl 2 idag, då hade vi jobbat i 6 timmar. Så efter det tog jag en cykeltur till affären. Det regnade och blåste hela förmiddgen men när jag skulle cykla hade det slutat regna och solen tittade fram. Dock blåste det fortfarande som bara den så stundvis höll jag på att blåsa bort.
 
Sen nu på kvällen har jag damsugit och tvättat. Men nu förtjänar jag lite seriemys. Kanske ska jag koka te till? De hemma är förkylda och jag hoppas att jag inte blivit smittad. Nästa vecka är viktig. Inte lika viktig som denna har varit men nästintill.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0