September har verkligen kompenserat för augusti. Sommaren har kommit tillbaka och jag har haft flyt. Så här summerar jag den här månaden:
 
Jag har:
  •  Haft besök av Amanda och gått på stan och på matmarknad med henne.
  • Ätit franska macarons.
  • Åkt hem och hälsat på familjen , mormor och farmor.
  • Haft första riktiga skoldagen den 5/9. 
  • Varit på inspark för oss ettor med tvåor och treor på programmet - Superkul!
  • Tagit promenader i sommarvädret och utforskat mitt nya hem.
  • Utforskat staden på cykel.
  • Skissat MASSOR.
  • Jobbat med grupparbeten och haft presentationer i första kursen på programmet. 
  • Haft en riktigt lyxlördag hemma med grillat och sen dessert hos Josefin och Ian. 
  • Övningskört på helgerna.
  • Ätit Tapas för att fira en tjej i klassens födelsedag.
  • Haft en dag hos Niclas på landet.
  • Haft en körlektion och uppkörning.
  • Tagit körkort!
Men nu är den slut och det börjar kännas att det verkligen är höst och med att det blir Oktober imorgon.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0