Gul kjol & Blå kjol - Lindex 50 kr/st (ord 250 kr/st)
Bootcutjeans - Gina Tricot 199 kr (ord. 399 kr)
 
Jag vet inte riktigt hur jag lyckats köpa tre underdelar förra helgen?
Kjolarna kostade båda 50 kr/st på Lindex och då jag älskade båda färgerna och priset kunde jag inte låta bli. Den blåa var det första solklara valet eftersom jag har en tröja i samma färg (älskar just den blåa färgen) och jag hade tidigare en kjol i den färgen och modellen som jag älskade. Den senapsgula är min typ av modell och jag gillar den musitga och gula färgen. Här föll jag för priset.
 
De svarta byxorna är Bootcutjeans. Jag hade t'änkt att köpa ett par Kakigröna byxor i samma modell (Molly) som jag köpte förrut dels för att jag ällskar modellen men också för det skulle matcha bra med min jacka. Jag hade sett ett par i exakt samma gröna färg som jacka tidigare och bestämt mig efter några veckors tänkande att det var lika bra att passa på när jag hittat en modell som passade mig. Men jag måste ha inbillat mig för de enda gröna byxor som jag hittade var inte alls i samma färg. Jag var minst sagt förrvirrad för jag var så säker på min sak. Så istället blev det att jag hittade dessa på rea, i en liknande modell (upptill i midjan )men då med bootcut så jag valde att "bunkra" med dem istället. 
 
Ja kanske inte den mest välbehövliga shopping men 2 kjolar och ett par byxor till priset 300 kr istället för 900 kallar jag kap!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0