Den här helgen har självklart tyngts ner även den hemska terrorattacken i fredags. Hade jag bott i Stockholm hade jag varit på minnesstunder. Men jag har haft massa att plugga den här helgen.Jag hade sett fram emot en lugn helg med Niclas då vi inte sett varandra på tre veckor, pågrund av plugg och jobb på varsitt håll. Men helgen blev ändå lugn eftersom jag bara behövt läsa en massa. Så jag läste kurslitteratur och Niclas sov/vilade.
 
Sen blev det en paus till IKEA på lunch igår och en promenad i solen idag. Det var varmt, fåglarna kvittrade och jag såg två sädesärlor (riktigt vårtecken), förrutom vårblommor. Sen blev det årets första glass på en parkbänk.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0