Det var intressant med norska i alla fall. Så lika svenska men ändå inte. Det blev nog en del missförstånd "Husk", "skjönner", "Morsom" och "Måle" är bra konstiga ord. Man vill som svensk tro att de ska betyda "Hur", "Känner", "Mår som" och "måla". Haha 
 
 Jag är utmattad efter 3 dagars workshops med två norrmän från ett företag som heter "Drap og Design". Vi har jobbat med att försöka ta ett ägg genom en automatiserad bana. Det var så himla svårt och jag är som sagt helt utslagen nu.
 
Igår var jag i skolan till 10 och idag åt jag ingen lunch. Jag har inte diskat på tre dagar eller städat. Tiden bara sprang förbi och jag vet inte vad jag åstadkommit. Nu skulle jag bara vilja ta helg men det går inte. Det har blivit litet gymmat i måndags och tisdags i alla fall.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0