Igår var det mest att vila bort förkylningen på schemat. Men jag var tvungen att åka och fixa - låna lite kurslitteratur (hade tänkt göra det hela veckan). Så jag tog en Ipren och så begav jag mig ut på jakt. Dock gick det förvånandsvärt enkelt och därför blev det ett litet yttlerigare snabbt stop på vägen då jag köpte ett par byxor som jag funderat på i några veckor. Ananrs vill jag försöka vara den som håller mig inne för mig själv när jag är förkyld. Men lite shopping gjorde mig faktiskt piggare - när jag fick suta känna efter och tänka på något annat. I längden kanske det dock inte funkar lika bra som vila? Haha
 
 
De saker på bilderna var dagens fina kläder som fick hänga med i provhytten och hur roliga var inte diskhandskarna på sista bilden? Skulle jag ha ett par sådana kanske det skulle bli roligare att diska?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0