Ja då var Augusti slut. Det är alltid småjobbigt varje år för då är det ju faktiskt så att vi går mot höst. Men precis som varje år undrar man var sommaren tog vägen. Jag hade velat haft lite mer vila innan skolstarten efter jobbet (hade en vecka nu), och sen lite mer bad och sol när jag väl var ledig. Men man kan ju inte få allt. 
 
Ja fick i alla fall mycket gjort ändå, för jag har:
  • Fyllt 23 år. Firade födelsedagen på jobbet. Men fick sen smörgåstårta till middag.
  • Sommarjobbat de tre sista veckorna.
  • Sett på serien Reign med Niclas.
  • Fikat med Amanda i Mall of Scandinavia.
  • Gjort en roadtrip till ett klädvaruhus i närheten.
  • Hälsat på farmor med min fastet och födelsedagsfirat mig i efteråt.
  • Haft kräftskiva hemma med mamma. 
  • Varit på kvällskonsert med Anna Sahlene under ett evenemang på orten.
  • Tagit ett kvällsdopp efter en varm arbetsdag en fin sommarkväll (äntligen!)
  • Ätit goda middagar med vänner för att fira en veckas ledighet.
  • Hälsat på mormor och firat mig i efterskott.
  • Besökt en 4H-gård med mamma.
  • Städat och rensat rummet lite, hemma.
  • Blivit förkyld lagom innan skolstarten.
  • Umgåtts med Niclas mer än vanligt.
  • Åkt tillbaka hem till mig.
  • Börjat 2:an på Högskolan och ställa om mig igen.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0