I måndags städade jag undan på rummet, något som jag tänkt göra hela sommaren. Så att jag fick det gjort redan i början på veckan var bra. För jag är verkligen ingen städfantast...
 
Sen var det dessutom bra för nu har jag gått och fått ont i halsen. Men jag hoppas att det blir bättre redan till skolstarten nästa vecka. Jag har inga för stora måsten nu i alla fall så med tanke på det kom en eventuell förkylning så lägligt som möjligt (peppar peppar). 
 
Hur som helst kände jag mig inte redo för skolstart efter jobbavslutet i helgen. Men nu vaknar jag ändå av mig själv vid 6/7 varje morgon. Så ja jag hoppas att det håller i sig och jag är laddad och redo på måndag.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0