Den här veckan och starten på nya kursen har rullat på för fort. Jag hade en föreläsning om begrepp i måndas och en om grafisk designhistoria igår. Annars har jag jättemycket att läsa och jag trodde jag hade det under kontroll men dagarna går för fort (i alla fall när det väl är ljust) så  vi får se om jag hinner till jul. Just nu känns det inte så. För jag hade sett fram emot att kunna vara helt ledigt i jul. Men jag ska göra så gott jag kan, även om jag känner att jag är stressad. Jag har nämligen vaknat mitt i natten och varit klarvacken i typ två veckors tid nu. Ibland har jag funderat på att börja skriva då. Haha. Det är ju tur att det är ett roligt ämne som jag läser i alla fall.
 
Sen i måndags hade morfar fyllt 93 år och farfar hade fyllt 85 år idag om de hade levt. Så den här veckan har jag tänkt på dem och fått se snön falla. Det var så fint igårmorse (bilderna med rosa moln) men det tråkiga är ju att det har regnat bort  idag. Om jag ska orka till jul behöver jag snö till julafton! Hör någon mig?
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0