Idag har jag börjat en ny kurs. Jag har sett fram emot den här kursen hela hösten men nu känner jag mig inte redo. Jag har inte återhemtat mig från förra kursen. Faktum är att jag har en reflektion av den kvar att skriva. Så i helgen blir det inte riktigt ledigt - som jag hade behövt. Jag ska givietvis försöka återhämta mig men det vore bra om jag också skrev lite.
 
Idag har jag i alla fall haft kursintroduktion och en lite föreläsning i akribi eftersom denna kurs är väldigt vetenskaplig. Det ska läsas böcker som aldrig förr - eller jo, antagligen som när jag läste franska. Tur att det är på svenska  (lite på engelska dock) och att det är ett roltigt ämne.
 
Men nu ska jag försöka ha fredagskväll och se idolfinalen!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0