Idag hade jag inte lektion förrens kl ett så därför åkte jag hem till mig på förmiddagen. Sen var det ju då som sagt dags för lektion. Denna gång i dataprogrammet Sketch Up. Jag har ju jobbat i det programmet förr (4 år sedan)  och kollat på några kurser på nätet över helgen  - men kan ni tänka er att det var som att jag aldrig jobbat i programmet. Men denna gång satt jag tyst och noggrannt för mig själv och följde instruktioner. Förrut - på gymnasiet, satt jag och skrek efter Amanda och lärarens hjälp hela tiden.
 
Men eftersom jag var så seg känns det som att jag borde sitta lite mer med det ikväll. Men jag vet inte heller om jag orkar det. Varför ska jag vara så noggrann hela tiden för?
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0