Häftig transparant kran från Axor.
 
Ett bord i min smak
 
Give in for Green. 
 
Louise Roe Copenhagen
 
Söta pallar!
 
Blombord från Zinkid
 
Lampor i baren som föll mig i smaken.

Urläckra glansiga fotöljer.
 
Rocking sheep
 
 My hippo
 
Här är några favoriter från Möbelmässan. Dock var jag dum nog som inte noterade från vilka märken allt kom ifrån. Jag är verkligen irriterad på mig själv men det var också svårt där och då eftersom det var så mycket. Jag hoppas att inte någon tar illa upp då jag verkligen älskade allt detta. 
 
Rocking sheep (fåren som gunghästar) den transparanta kranen från Axor det lila diamantborden, blomborden djurpallarna och fotöljerna i metallic var de som gjorde allra störtst intryck på mig. Det tråkiga är att jag inte vet var det lila diamantbordet kom ifrån Jag skulle så gärna vilja veta. Finns det någon som vet?
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0