Din Sko 199 kr (ord 499 kr)
 
Jag har visat de fina nya vinterskorna från Ecco som jag köpte för två veckor sedan. Dock fick jag ordentliga skavsår på båda hälarna när jag invigde dem förra helgen. I väntan på att de ska läka har jag haft andra skor men jag har trampat ner alla (snett) vilket gör att jag fortfarande inte kan gå bra. På mässan fick jag dessutom ont i lilltåna. Så i helgen fick jag nog av att för tillfälle inte kunna ha några vinterskor och köpte därför dessa på impuls. Men jag har tittat på dem och liknande modeller förrut.
 
Grejen var att det var halva reapriset på Dinsko och de kostade därmed bara 199 kr. Så de får bli en räddning för tillfället tills mina fötter mår bättre och jag har gått in de andra nya (förhoppningsvis). Jag hoppas bara att jag inte får skavsår i dessa också bara.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0