Soluppgången imorse illustrerade ganska bra känslan från idag.
 
Äntligen är jag klar med den här kursen som fått mig (säkert också i kombiation med årstiden) irriterad pågrund av dålig planering information och svårighetsgrad  fått mig helt utmattad. Kursen började redan i slutet av Oktober/November och jag har varit så fångad i en hopplös pluggbubbla som gjort att jag inte kunnat tänka på annat. Men nu har jag tagit mig ur den och jag hoppas bara att jag klarade tentan i måndags. 
 
Idag var det i alla fall dags för projektredovisning. Så efter mekaniktentan i fredags så jag redan var helt utmattad, kunde jag ändå inte slappna av utan var tvungen att göra en galgmodell och presentation. Så igår var jag och nästan alla andra i skolan till 8 - från 9. Det hade varit mysigt om vi hade förtstått vad som förväntades av oss. Men redovisningarna imorse gick bra och vi alla fick fram riktigt bra saker och alla kände en lättnad när redovisningarna var klara. 
 
Jag kunde äntligen gå hem och styra upp lite saker hemma som fått blivit lidanandes de senaste dagarna. Men resten av kvällen ska jag bara vila på riktigt för jag har haft huvudvärk hela eftermiddagen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0