Jag hittade billig mango när jag handlade igår - som jag har längtat efter det!
 
Jag är tillbaka hos mig! Så nu äntligen hoppas jag att jag kommer igång med pluggande igen efter nästan 2 veckors uppehåll. Jag mjukstartade faktiskt idag med att jobba med designprojektet med min gruppkamrat och sen nu på kvällen har jag räknat lite fysik/matte.
 
Annars så skjutsade Niclas mig igår samt hjälpte mig att handla och laga lax till middag. Sen åkte han hem mitt på dagen idag (i snöstorm typ) för att börja med en hemtenta. Så nu biter vi ihop i lite mer än två veckor båda två på varsitt håll med redovisning, tentaplugg och tentor.
 
Men det var skönt att Niclas var här igårkväll i alla fall för igår när jag hade somnat hörde vi två kraftiga smällar utifrån och jag gillar ju inte alls sådant. Det lät som raketer i plåtsoptunnor/container. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0