Idag var det strålande sol och molnfri himmel så jag begav mig ut på vinterpromenad till stan. På vägen träffade jag på några änder. Jag läste att det var 14 minusgrader innan jag gick ut men när jag väl kom ut kändes det som nästan 20. Så fast att jag rörde mig i solen hade jag tagit på mig för lite kläder vilket resulterade i att mina ben frös ordentligt.
 
Jag gick på stan och kikade ett bra tag (tog mig tid att prova och fundera när jag var själv) så jag var hemma lagom till att det blev mörkt. Det blev 3.5 timme utan att sitta ner vilket kändes när jag kom hem och fick hoppa in i duschen och värma mig. Nu har jag krypit ner under en filt också eftersom det är väldigt kallt i min lägenhet. Det är tur att jag har massa filtar, täcken och morgonrock! 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0