Den här helgen har det faktiskt varit lite ensamt att vara själv. Ofta har jag inga problem med det. Men det kan bero på att det har gått så segt med plugget idag. Igår gick det bättre då jag satt i skolan från 11-16 och kom igång bra. Dock kände jag mig instängd så idag prioriterade jag en promenad för att komma ut lite men istället försvann pluggorken och tålamodet.
 
Jag börjat få tentaångest. Jag har ingen ork just nu för att orka med en intensiv pluggvecka. Jag vet inte om jag också är hängig vilket jag absolut inte har tid för nu. Både mamma, pappa och Robin var förkyld vid jul. Då slapp jag undan men nu kanske det är min tur? Jag hoppas inte det för det vore typiskt...
 
Nu hopoas jag på att ett skypesamtal med Alexandra och Ann-Kristin kan pigga upp mig i alla fall! 
 
//  Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0