Jaha då var Juli redan slut... Varför ska det gå så fort?
 
Mest har jag jobbat. Men vädret har ju ändå inte varit så bra. Men några somriga stunder har det varit i alla fall och jag hoppas att det blir mer av det i augusti fast att jag jobbar lika mycket då.
  • Börjat min sommarjobbsperiod och därmed jobbat tre veckor.
  • Ätit glass en kväll med Frida och Linnea.
  • Varit på shoppingtripp med mamma och Robin.
  • Varit en sväng till sommarstugan över en dag.
  • Träffat Ellinor på stan.
  • Firat mammas och pappas födelsedagar - bl.a med paj hos mormor.
  • Tränat ett corepass i kvällssolen.
  • Varit bjuden på glass hos Josefin.
  • Haft en väldigt jobbig och nedstämd helg.
  • Varit i stan med Niclas.
  • Motionsimmat några mornar med mamma och Niclas.
  • Haft en riktigt sommardag med fika och sightseeing på hemma plan.
  • Tagit sommarens första (kvälls)dopp i sjön.
  • Ätit efterlängtad Sushi.
  • Grillat hos Josefin och Ian.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0