Jag kan inte sluta älska solgult! 
 
Även om det, volanger och blommigt/blombrodyr är trendigt i år kan jag inte få nog ut av det. Jag hade kunnat köpt allt (även om nästan allt var på rea nu)om jag hade haft ekonomin för det.  Fast jag redan äger liknande plagg sol det gula och skjortan. Dock ångrar jag så här i efterhand att jag inte köpte denimblusen. Kanske också den broderade... och den blommiga...? Haha
 
Hur som helst kommer den solgula blusen 250 kr (ord,349 kr), denimblusen 129 kr (ord, 399 kr) och blomblus/skjortan 399 kr från Gina Tricot.
 
Den gula klänningen 199 kr (ord. 399 kr) och broderade skjortan (199 kr) ord 399 kr är från Cubus.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0