Första sommarmånaden är redan avklarad. Hjälp! För mig innebär det också att ledigheten snart är slut och jobbet närmar sig. Hur som helst har jag försökt att njuta av månaden. I början av månaden var det sista slutspurten i kurserna på högskolan och när jag sen kom hem och fick ledigt fick jag en chock. Så där försvann en veckan men jag har ändå hunnit med mycket. 
 
Som detta:
  • Varit på treornas ustsällning samt en stund på deras lilla avslutningsfest i skolan.
  • Äit smörgåsbord och åkt båt med Niclas släkt.
  • Packat väskan hemmåt pch myst med lamm och de andra djuren igen.
  • Varit på Niclas kompis Tessis examensmiddag.
  • Hjälpt Niclas att flytta.
  • Shoppat i Stockholm med Amanda.
  • Häslat på mormor och ätit jordgubbar med henne.
  • Reashoppat lite med Josefin och fikat hos henne.
  • Tittat mycket på fåglar i trädgården.
  • Åkt ut på picknick och badatbadtunna.
  • Träffat gamla kompisar från folkis.
  • Sett Wonder Woman på bio med Niclas.
  • Tagit några promenader med famijen.
  • Firat midsommar med både familjen och Niclas föräldrar.
  • Firat farmors födelsedag.
  • Brunchat och shoppat på IKEA till Niclas.
  • Åkt till mig med lite grejer och haft några lediga dagar, inkl besök på djurpark.
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0