Här har vi bilder från dagens fikastund med Frida. Jag hade fått för mig att jag gillade cheescake (antagligen för att det ser så gott ut i vänner när de äter det) så jag tog en halloncheescake. Så jag åt inte upp allt men jag vande mig mer och mer. Dock kommer jag alltid på varje gång jag går på fik varför jag inte gör det så ofta och det är att jag varken dricker kaffe och sen blir äcklad av allt sött efter. Men frukten på tallriken kompenserar lite för det sistnämnda. 
 
 
Annars var det riktigt vårväder idag och hade inte Frida frusit hade vi satt oss på en uteservering. Sen blev det en kort promenad på stan. Mer om uppdatering om min helg kommer imorgon!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0