De senaste dagarnas frivilliga rendering och byggning i CAD har resulterat i detta. Det är fortfarande mycket som jag har att lär mig men nu börjar jag förstå principen och tycka att det är kul. Det är ju trots allt detta som jag velat lära mig sen jag börade läsa design. 
 
Jag fick dessutom jättemycket inspiration när jag såg programmet SuperskaparnaTV4Play. Det görs massa fina saker och jag vill inte annat än pyssla massa själv och skapa med händerna. Så det är ett tips till er pysselsugna och som älskar Poject Runway precis som jag.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken jättefin lampa i gult. Den gillar jag. Jag såg Superskaparna för första gången igår. Anna Marias drömfångare som ett träd var bäst.

2017-03-16 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0