Svarta -Jane Jeggins - Cubus - Kampanj  209 kr (ord.  299 kr) 
Jenas med hög midje - Molly- Gina Tricot 299 kr
 
Är det bara mina byxor som nöts sönder väldig fort? Så eftersom mina fina jeans, som jag köpte i höstas, börjar gå sönder och de svarta jag har är mer än trasiga, har jag köpt två par nya jeggins. Men jag är fortfarande lite velig om jag skulle ha bytt ett par mot ett par kakifärgade som matchar en vårjacka. Men dessa färger är ju faktiskt mer användbara...
 
Hur som helst älskar jag hur höga de från Gina är i midjan. De var ett tips från Madde som jag tipsar vidare om - Molly heter de.Nackdelen är väl bara att de inte har fickor.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0