Vad ja älskar Bröderna Norbergs parodier! De är det bästa med mello nuförtiden.Deras bästa parodier var ehlt klar Jon Henriks (Skidor), Nanos (Norska) och Loreens (Städdag) och Robin Bengtssons (Gick jag för långt?).
 
I finalen gillar jag de flesta. Men min absoluta favoritlåt har varit Ace Wilders som jag fortfarande gillar. Men jag gillar Wiktorias lika mycket. Kanske mer om man ska se på helheten?
 
Den enda som inte talar till mig är Nano eller Lisa Ajax. Men som vinnare skulle jag vilja se Jon Henrk då jag älskar joken och tycker Europa borde få höra det. Men jag tror att det är Nano, Evert Taube eller Mariette som tar hem det.
 
Min topp 10 av alla 28 låtar:
 
1 As I lay down - Wiktoria 
2 Wild Child - Ace Wilder
3 Gravity - Jasmin Kara 
4 I can't go on - Robin Bengtsson
5 En värld full av strider - Jon Henrik Fjällgren & Aninia 
6 När ingen ser - Axel Shylström
7 A millions years - Mariette
8 Crucified - Bella och Filippa
9 Running with lions - Alice
10 One more night - Dinah Nah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0