Second semi-final jury dress rehearsalSecond semi-final Live-showSecond semi-final jury dress rehearsal
Jury final 2017
Jury final 2017
Second semi-final jury dress rehearsal
Jury final 2017
 
Foto: Andres Putting
 www.eurovsion.tv
 
Då var Eurovsion över för i år. Det var knappt att jag höll mig vaken inatt men ja lyckades. Jag blev inte förvånad alls när Portugal vann och kände att de kunde få den vinsten efter 49 års försök. Annars var som sagt de starkaste favoriterna hos mig Frankrike, Rumänien, Sverige och Italien. Men även Moldavien har vuxit hos mig i veckan. Har gått och nynnat på den. Sen stack ju verkligen det framträdandet ut. 
 
Om man kollade på kläderna i hela tävlingen (vilket jag alltid gör) gillade jag outfitens på bilderna över. Är det Eurovsion så ska man slå på stort med något utstickande enligt mig.
 
Med dessa ord lämnar jag Eurovsion bakom mig för detta år.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0