Bilder från min helg
 
I fredags hade jag lektion på förmiddagen. Sen tog jag en promenad i somarvädret och fick sällskap en bit hem av min kursare Caisa. Sedan blev det en visit till farmor innan jag landade hemma hos mamma och pappa.  Då blev det räkmacka till middag på balkongen  - det var ju så himla varmt på dagen!
 
Igår, lördag, var jag bjuden till Niclas och hans föräldrar tillsammans med en del av hans släkt. Vi hälsade på får, åt grillat och badade badtunna. Dock var vädret raka motsatsen till i fredags - mulet och kallt med andra ord.
 
Idag, söndag, har varit ett mellanting vädermässigt. Jag och mamma har i alla fall varit och hälsat på mormor. Sen blev det en solig promenad hem för min del. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0