Jag är helt slut efter den här veckan! Tisdag, onsdag och torsdag tillbringade jag ca 12 timmar i streck i skolan. Jag har slipat på modell i verkstaden (utan att andas in för mycket blåskum, plast) ihop en presentation. Man förstår inte hur mycket tid det ligger bakom om man inte jobbar med det. Så den här veckan har jag bara velat frysa tiden. Men idag hade vi galleripresentation. i alla fall. Men efter en sån här vecka är jag helt slut. Det jobbiga är bara att jag har en reflektion att skriva i helgen så jag kan inte koppla av. Så då vet ni vad jag gör. 
 
Vädret har ju dessutom varit fantastiskt hela den här veckan!.Därför har det känts tråkigt att inte kunna vara ute och istället sitta framför en dator eller stå i verkstaden. Med idag åt vi lunch ute i solen. Jag åt en macka med laxröra till lunch och en bagel med samma igår. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0