Ytterligare en helg är slut...De går för fört alltså - två dagar är för lite!
 
Jag har hur som helst varit hem den här helgen. I fredags var jag på inflyttningsfest hos Ellen med Niclas och hans kompisgäng. Jag var ju utklädd till Lois (E)laine och självklart var Niclas Clark Kent/Superman (även om glasögonen kanske förvirrade en med Harry Potter,Haha).
 
Sen igår tog jag sovmorgon, åt en sen frukost hos Niclas och gick sen hem till mamma och pappa för att fika med dem och Robin. Till middag blev det sen Meh Goreng. Efter det blev jag så himla trött och orkade inget mer den kvällen.
 
Idag såg Niclas och jag slut på tredje säsongen av Reign och sen drog jag mig hemåt. Igår såg vi också slut på hela King of Queens. Sorgligt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0