Produktbilder - 399 kr/st NA-KD
 
Den bästa montern på ATTITUDE var enligt mig NAKD's. Inte nog med att det fanns mycket fina klänningar och jackor - de kostade bara 70/100 kr. Därför kunde jag göra en chansing när jag köpte två klänningar, fast att jag inte kunde prova dem. En hade jag turen att få byta när jag någon timme senare passerade den i en annnan storlek.
 
Hur som helst passade båda klänningarna och jag satt ju i halsen när jag hittade dem på hemsidan till priset av 499 och 599 kr. Jag visste att 70 kr/st var riktigt bra men fattade inte att det var såå bra. Jag betalade alltså 140 kr för två klänningar till värde av 1100 kr tillsammans.Fyndglad som jag är är jag supernöjd att jag tog chansen. 
 
Klänningarna kommer i två separata inlägg såsmåningom. Därför har jag istället valt ut tre andra superfina, rosablommiga klänningar för 399 kr/st som shoppingtips.
 
// Elaine
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0