Ytterligare en hösthelg. Niclas kom hit i fredagskväll men innan det hade jag delredovisning,i ett pågåående projektet, på förrmiddagen. Sen cyklade jag och gymmade innan jag sen tog fredagskväll.
 
Igår tog vi en promenad (i höstvädret) på matmarknad. Niclas var modig och provade krokodilburgare men den var inte god. Men han var väldigt modig som provade. Jag beställde istället macarons och sötptatis pommes,delvis på franska av fransoser. Jag älskar att lyssna på dem och britterna. Den här gången hamnade vi även i fudgehimmelen där det fanns hur många sorter som helst (också fransk nougat) att välja på.
 
Idag (Söndag) vaknade vi till en massa regn. Så det har varit en riktig ruskdag. Jag behövde dock handla och göra lite ärenden. Så det gjorde vi på eftermiddagen innan Niclas åkte hem och jag kröp ihop under en filt.
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0