Jag tycker alltid att det är tråkigast när oktober är slut. Löven har fallit av träden och mörkret och kylan är här. Jobbigast är det för att det känns som en lång tid tills det vänder igen. Men jag vänjer mig om två månader. Haha.
 
Men jag har haft en fin höstmånad. Den har varit ganska regnig och mörk men det har varit några riktigt fina höstdagar och jag har gjort mycket, som detta:
 
  • Första helgen var mamma på besök och bjöd på middag och bio.
  • Jag har hälsat på mormor och farmor två gånger.
  • Varit på internationel matmarknad med Niclas.
  • Klippt mig och gjort en bilutflykt med Robin i samma veva.
  • Haft en varm och solig helg med Robin och Niclas.
  • Provat nytt Zumba och Core-pass.
  • Presenterat och avslutat ett projekt.
  • Haft en riktig vilohelg efter punkten över..
  • Varit på studeibesök till Lith Lith Lundin (hållbar designverksamhet på landet).
  • Lunchat och fikat med Josefin som kom på besök.
  • Varit på halloweenfest med skolan.
  • Firat Robins födelsedag.
 
 Det bästa är att jag köpte gymkort och kom igång lite med träningen igen (det var i Mars/April sist).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0