Den här helgen blev verkligen bättre än förväntat. Den var verkligen höjdpunkten på veckan igår när vi åt på Pinchos. Lyxigt dessutom. Vädret var toppen och så även idag. Eftersom fredagen var intensiv men inte inehöll något plugg fick jag ta tag i det idag istället. Så jag har suttit ute i solen och läst resten utav sidorna som handlar om ekologi. Kursen som vi påbörjade i veckan heter "Design för ett uthålligt samhälle" så nu är det fokus på miljö och hållarhet.
 
Nu har jag  dessutom varit tillbaka i skolan och skolmiljön i en vecka. Jag fick ju verkligen känna påen chock, att min hjärna inte alls hade lämnat workmode och gått in på studymode istället. Men nu börjar omställningarna gå in. Just nu känner jag mig redo för studier i veckan i alla fall. Jag ska försöka förnya mitt gymkort i veckan också (eller veckan efter). Men jag tänker inte avsluta söndagskvällen med för många måsten. Därför blir det söndagskväll med lugn och ro från och med nu.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0