Ja då var september över. Det betyder att det bara är en månad kvar innan allt blir grått. Men vädret har varit ganska trist och mulet hos mig även nu i september. Men jag får ändå inte glömma de roliga och ljusa studer som jag har haft den här månaden. Som t.ex att jag:
 
  • Blev bjuden på Pinchos av Robin när han kom på besök - vilket verligen var månadens middag
  • Sett flera tusen marschaller uppysta i mörkret.
  • Haft inspark för nya ettorna - även om jag inte var den mest deltagande.
  • Haft några helger hemma och även hälsat på farmor.
  • Varit på kräftskiva.
  • Har börjat teckna lite igen.
  • Haft en två shoppingdagar - en med Niclas och en med familjen.
  • Ätit middag med Niclas på Oleary's.
  • Varit hundvakt åt Zingo och Mellvin.
  • Varit på studiebesök i norra hälsingland med skolan.
Sen har jag i skolan haft grupparbeten och 2 skirvuppgifter inom kursen "Design för ett uthålligt samhälle". Men kursen är stor och fortsätter en månad till.
 
Jobbigast den här månaden var den öroninflammation (?) som gjorde att jag hade lock för örat i en vecka. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0