Den här veckan har varit riktig solig och med lagom mycket måsten - därmed väldigt härlig:
 
  • I måndags och idag hade jag ergonomiföreläsningar med Tapio Alakkörkö.
  • I tisdags hade jag en föreläsning i buller och cognitinon av miljjöpsykologiproffessorn Staffan Hygge och sen jobbade jag och Madde på vår film.
  • I onsdags hade jag ingen föreläsning så jag och Madde jobbade vidare med filmen hela dagen.
  • Igår (torsdag) hade jag föreläsning i Affordance och Nudging. Pågrund av extra långlunch satt jag och Camilla ute och både solade och åt lunch. 
 
Dessutom har jag tagit en promenad varje dag för att komma igång med att röra på mig mer. Både i idag (och i tisdags) följde Camilla med och köpte glass (sockerfri) eftersom det var så varmt. Sen har jag tillbringat fredagskvällen med att städa. 
 
Jag kan också tillägga att jag har sett våren första sädersärla i veckan så nu är det då vår. Alexandra och Ann-Krisitin har jag också sett för första gången i år då vi hade bokat in ett skypemöte. Jag saknar verkligen de två och tiden vi hade på Wik!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0