Ja då var sista April här. Maj är min favoritmånad så nu ser jag fram emot grönska och blom.
 
I April har jag i alla fall hunnit med detta:
  • Påskfirande hos mamma och pappa.
  • Träffat Amanda på stan.
  • Gosat med lamm.
  • Hälsat på mormor.
  • Varit på jobbintervju.
  • Läst miljöpsykologi och ergonomikurs.
  • Hälsat på Madde och spelat in en film.
  • Käkat årets första glass.
  • Grillat för första gången i år hos Josefin och Ian.
  • Firat min fasters (55) födelsedag.
  • Tagit promenader - själv och med Camilla.
  • Skypat med Ann-Krisitn och Alexandra. Saknar dem!
  • Ätit ute med morbor, hans kompis och Robin.
  • Suttit ute i solen (18 - 20 grader varmt)
  • Haft en liten förkylning.
  • Haft tentavecka och kursavslut.
  • Sett klart på Reign.
  • Firat sista april hos Josefin och Ian.
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0