Igårkväll var jag på Britney Spears konsert och jag är så nöjd med det! Det skrivt så mycket negativt i medier men jag låter inte det tynga ner min upplevelse. Det var verkligen en show (märks att det spelats i Las Vegas) och jag är imponerad över att hon kan och orkar dansa så mycket (vi stod vid ljudbordet och tror dessutom inte att hon körde så mycket playback som folk tror!). Dessutom var dansare och band på scen duktiga  Men det var verkligen ren nostalgi att få se Britney. Jag minns när jag dansade till hennes låtar med min barndomsvän framför spegeln när jag var tio. Därför är jag riktigt nöjd att jag köpte de där biljetterna - trots att det var Niclas som fick offra sig att följa med. Men det var en mäktig upplevelse som jag kommer minnas länge.
 
Pitbull, som var förberedd var jag däremot inte lika imponerad av (och har aldrig varit heller för den delen) även om han har en del bra låtar.
 
Sen imorse vaknade vi till regn och åska så det blev en grå dag men på eftermiddagen kom Josefin och Ian över på middag och djurmys.
 
// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0