Här kommer första inlägget från Prag. Jag och Niclas åkte tillsammans med Josefin och Ian så det var en trevlig parresa där vi bodde på ett residence mitt i stan i två fina lägenheter bredvid varandra. De har varit där fyra gånger tidigare så de var våra guider vilket var väldigt bra och uppskattat. 
 
Men så här såg kvällen i måndags  ut:
 
Planet gick halv 13 så vi landade i Prag vid 14 och kom fram till boendet vid 15. Då har jag trött efter flygresan med mycket lock och ont i öronen. Men vi samlade oss och gick till Tesco och handlade lite frukost till nästa dag. Sen på kvällen hade vi bokat bord på en restaurang där jag åt en god pastarätt och de andra drack öl Efter det tog vi spårvagenen tillbaka och promenerade sen igenom Prag och över Karlsbron. Det var så vackert med allt som var upplyst.!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0