Tredje dagen i Prag började vi med en mogonprmenad genom gamla stan och över Karlsbron. Påvägen köpte vi munkar och jag valde såklart efter färg som passade min outfit. Sen tog vi en törstsläckare på Starbucks innan vi kom fram till backen med "lilla eiffeltornet", Petrin, på. Niclas och jag tog linbanan upp till toppen och sen gick vi också upp i eiffeltornet. Det var mycket mindre än riktigta eiffeltrnet men utsikten ut över Prag var magisk!
 
Sen åkte vi ner och mötte upp Josefin och Ian för en glass (lemonad sm törstsläckare till mig) och sedan åkte vi hemåt för en kort vända på stan innan middagen. Dock var inte den middagen den bästa (därav inga bilder) men sen var vi till Cash Only för väldigt oda drinkar.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0