Sista dagen i Prag blev ganska mycket utav en shoppingdag. På förmiddagen var jag i ett shoppingcenter mitt i stan som hette Palladium (glömde dock fota det men det var otroligt stort) medans de andra var och drack öl och medan de andra vilade på rummet på eftermiddagen tog jag en vända på stan också.Men före det tog vi en promenad vid gamla torget och det astronomiska uret. Det roliga var dock att det var under renovering men hur många har sett det egentligen? Haha. Sen passade jag och Niclas på att smaka trdelink (bakverk) med glass också under färdens gång. 
 
Efter det spenderades vår sista kväll på restaurangen där vi åt första kvällen. Men före det tog jag en läskande Calippo-slush och de andra en öl på Ufleku där det var riktigt tjeckisk/tysk stämning och sen på kvällen promenerade vi längs ån hem. Som första kvällen var det magiskt vackert!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0