¨Trådlösladdare - Ideal of Sweden 249 kr (ord. 499 kr)
Skal - Richomond & Finsch 139 kr (ord. 199 kr)
Magnetisk ring - 99 kr (prd. 199 kr)
 
Grön marmor är min grej just nu.Tidigare har jag inte riktigt fallit för marmortrenden men när jag såg de här gröna varianterna i kombination med guld föll jag dit. Dessutom är det otroligt smidigt att ha en trådlösladdare. Sen är det ju ännu bättre att den kan ligga framme var som helst (exempelvis på bordet) som helst för att den är så fin. 
 
Ideal of sweden är ju dock lite dyrare. Laddaren och skal jag har köpt tidigare har jag alltid handlat på rea till halva priset men annars har jag, som ni ser, nu upptäckt Richmond & Finsch som hade billigare skal /ej magnetiska). Dessutiom hade de 30 % studentrabatt.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0