Den här helgen blev en vilohelg för mig. Niclas hade en tenta att skriva och mamma och pappa var inte riktigt kry. Inte riktigt jag heller för den delen. Jag hostar fortfarande efter förra veckans förkylning och det fanns ju inte så mycket tid till att vila i veckan (man kan ju liksom inte stanna upp plugget). Sen i torsdags kände jag mig yr och tyckte att det flimrade för ögonen (stress?) så när jag inte viar tvungen att gå och handla vilade jag.  Men jag hade tur som var pigg i fredags.
 
Det enda som har hänt i helgen var mello. För tillskillnad från förra helgen hade jag svårt att hitta en låt som jag inte gillade. Men favoriterna var dessa. Dessutom gillade jag mellanakter och David Lindgren och tycker att svenska folket tar lite för allvarligt på vissa saker. Men jag är däremot kritisk till att det bara är unga popkillar går till final. Jag hejar på tejerna som hittils har gått till andra chansen.. Favoriterna från deltväling nummer två var med andra ord Mimi och Margret. Ida Reding var också bra.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0