Februari har börjat (och Januari har slutat) med en riktig förkylning och snöstorm.Jag antar att jag fick förkylningen av mamma och pappa i helgen när jag var hem. I måndags mådde jag bra men i tisdags vaknade jag med halsont och natten till igår tror jag att jag hade feber (kallsvettades och sov dåligt) så igår var jag riktigt hängig. Jag fick så ont i halsen och blev hostig av bara ta några steg ute. Så idag har jag försökt plugga hemifrån. Jag försökte även igår men jag hade verkligen ingen ork. Det är frustrerande när man är i ett stressande och svårt projekt i kritisk design. Men jag får vara glad att jag klarade mig så pass länge. Jag har ju inte varit sjuk sen exakt fem månader tillbaka (innan jag började tvåan i augusti) så min kropp har kämpat emot länge nog nu. 
 
 
Sen har det varit snöstorm (?) igår och idag. Jag har suttit inne och sett snön falla hela dagen idag. Mysigt men jobbigt när jag väl behöver ta mig ut.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0