Funderar på att köpa en sån här glaskupa från Rusa och placera en torkad ros i. Hittade dessutom söta kuddar på rea - men utan något köp.
 
Ännu en helg har gått. Så här har den sett ut för mig:
 
fredags hade jag en föreläsning utav en ljudkonstnär, där jag insåg att ljud är mycket mer än bara musik. Sen på eftermiddagen var vi på visning utav den världsaktuella och samiska konstnären Britta Marakatt Labbas broderier , "speglingar", vilka innehöll intressanta berättelser om samernas liv. Så det var kul att man fick ta del av den när den eftersom den är så omtalad. Sen kom Niclas hit så då åkte vi och storhandlade och gjorde sedan tacogratäng till fredagsmiddag/mys. 
 
I lördags tog vi en promenad ner på stan på förmiddagen för att röra lite på oss. Sen gjorde vi omelett till lunch eftersom Niclas har/håller på att gå ner i vikt och jag försöker hänga på. Efter det gjorde vi en shoppingtripp för jag behövde köpa en nya pryl (gissa vad?) och sen blev det lite extra saker på köpet - som vanligt. Sen åkte vi hem och åt en god middag och såg på Mello. Jag tyckte att den här sista deltävlingen var lika dålig som den första, för den som undrar.
 
I dag (söndag) har jag fixat med de sakerna som jag köpte igår (bilder kommer). Det har snöat hela helgen och inte minst idag så det var verkligen snöyra på förmiddagen men när det blev lite uppehåll åkte Niclas hem till sig. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0