Idag har jag varit på bokrean. Jag och Camilla tog en promenad i kylan för att "braindraina" lite och för att Camilla behövde handla till projektet, så jag smet in på bokrean. Där hittade jag massa bra böcker. Jag var nära på att köpa "Själv" av Linus Jonkman (den med mopeden på). Jag älskade hans tidigare bok " Introvert - den tysta revolutionen" (Lästips till alla!) men jag kom på att jag har tre psykologi/självboost/feelgood- böcker som jag inte läst än så jag ska läsa de först. Istället köpte jag tre andra - varav en som jag har velat ha ett tag. Bilder kommer inom veckans slut.
 
Annars har jag fått ett nytt, längre projekt. Jag tycker att det är väldigt kul men svårt. Jag testade lite saker hemma på förmiddagen och sen bollade med Camilla under promenaden. Det är skönt att kunna göra det. De senaste dagarna har Niclas hjälpt mig lite också. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0