Den här helgen blev en riktig "vilohelg". Jag har verkligen känt mig hängig under den här förkylningen. Dessutom fick jag näsblod (händer aldrig mig) som bara den i fredagskväll. Jag som trodde att jag mådde bättre  så Niclas kom hit i på eftermiddagen. Så han har varit en stöd den här helgen. Utan honom hade jag blivit knäpp och inte haft någon mat - även om jag inte haft någon riktig matlust.
 
Allt kom verkligen på samma gång - förkylning och flera decemer snö - vintern. Det är verkligen svårt för min hjärna att stänga av och acceptera att jag är sjuk när jag är det och svårt att känna att man ändå inte får den vila man behöver. Men inatt sov jag faktiskt ganska mycket och kände lite nytt hopp när jag vaknade och solen sen kom fram.Kanske klarar jag av veckan som jag har framför mig? Jag känner dock att öronverk håller på att komma smyande i skrivande stund....Jag som hade hoppats på en god natts sömn och att jag orkar med endel imrgon. Samt att jag inte har smittat Niclas.... 
 
Igår såg vi dessutom Mellodifestivalen och jag verkligen instämmer med de flesta om att det var dåliga låtar. Förut har jag liksom accepterat det men allt var liksom konstigt igår. I år kanske blir det året som jag slutar att se svenska mello?
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0